רעות בן-ארוש
| Human Resources
It seems impossible until its done

רעות בן-ארוש

Human Resources

It seems impossible until its done

רעות בן-ארוש

Human Resources

It seems impossible until its done

סיפור הקריירה שלי

אני מגייסת שאוהבת אנשים, אוהבת את האנרגיות שבתהליך הגיוס ואת הסיפוק מלמצוא לאנשים מקום עבודה.

יש האומרים כי לכל אחד יש את מטרת העל שלו – מטרת העל שלי היא לעזור להתאים את התשוקות ואת השאיפות למציאת עבודה מספקת ובעלת ערך.

ניסיון תעסוקתי

2017 - 2019
רכזת גיוס טכנולוגית בקבוצת ׳אמן מחשבים׳

במסגרת התפקיד:

אחריות על תהליך הגיוס משלב קבלת דרישות המשרה מהלקוחות השונים לתפקידים טכנולוגיים כגון: משרות פיתוח, תפקידי qa, מנתחי מערכות,  devopsועוד.

תחומי אחריות בתפקיד:

-פרסום המשרות במדיות השונות כגון: אתרי דרושים, Facebook, Linkedin, מכללות, אוניברסיטאות, קרנות לחיילים משוחררים מיחידות טכנולוגיות.

Sourcingשימוש במבצעי ׳חבר מביא חבר׳, איתור מועמדים ברשתות חברתיות (Facebook ,Linkedin).

– סינון קורות חיים, ראיונות טלפוניים מקדימים טרם זימונים לראיונות פרונטאליים, ביצוע ראיונות פרונטאליים והכנת המועמדים לקראת ראיונות פרונטאליים בבית הלקוח, כתיבת חוות דעת אישיותית ומקצועית לאחר ראיונות.

– ליווי ומעקב בכל שלבי הגיוס מול הלקוחות והמועמדים ועבודה מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים כגון: מנהלים מגייסים, מנהלי מכירות, מחלקות משאבי אנוש.

2015 - 2017
מכון אבחון וגיוס ׳אדם מילא׳

 רפרנטית גיוס במחלקת הגיוס והשמה:

במסגרת התפקיד:

ניהול תהליך הגיוס מקצה לקצה עבור לקוחות המחלקה בפרויקטים קבועים ומשתנים לתפקידי שירות ומכירה, ראשי צוותים, מנהלי מכירות, סוכני שטח ועוד.

תחומי אחריות בתפקיד:

– קבלת פרופיל המשרות השונות לאחר פגישה עם הלקוח לטובת תיאום ציפיות והתנעת התהליך.

– פרסום המשרות באתרי הדרושים השונים וברשתות חברתיות בהתאם למשרות המוצעות.

Sourcingשימוש במבצעי ׳חבר מביא חבר׳, איתור מועמדים ברשתות חברתיות (Facebook).

– ניהול מקורות הגיוס שנכלל בהם: מכללות, אוניברסיטאות, רשתות חברתיות ותקשורת עם אתרי דרושים שונים לטובת קבלת הצעות לשיפור תהליך הגיוס וקבלת קורות חיים רלוונטיים.

– סינון קורות החיים, ביצוע ראיונות טלפוניים וקשר ישיר מול מנהלי תיקי הלקוח והלקוח עצמו.

מראיינת טלפונית בבית הלקוח AIG מטעם ׳אדם מילא׳:

גיוסי מאסה לתפקידי שירות ומכירה בצוות המונה 4 מראיינות טלפוניות בבית הלקוח.

איתור וסינון קורות חיים, ביצוע אבחון טלפוני מעמיק למועמדים פוטנציאליים, שיווק המשרות השונות המוצעות בחברה תוך עבודה שוטפת מול מנהלים מגייסים וליווי מלא של המועמד מרגע קבלת קורות החיים ועד לקבלתו לתפקיד, נוכחות במרכזי הערכה ותשאולים לאחר מבדקי אמינות.

2013 - 2015
סוכנות ביטוח ׳שקל׳- נציגת שירות לקוחות

תפקידי כנציגת שירות לקוחות כלל מענה וייעוץ מקצועי בכל הנוגע לביטוחים הפנסיוניים וקרנות ההשתלמות של המבוטחים הפונים אל המוקד, תיווך בין המבוטח לבין חברת הביטוח , מעקב שוטף אחר תפעול תיק המבוטח עד לתום הטיפול, תפעול צ׳אט דרך אתר החברה, מענה להודעות אינטרנטיות ופעולות אדמיניסטרטיביות.  התפקיד דרש ממני תכנון לוח זמנים וסדרי עדיפויות, יכולת ניהול עצמית, עמידה ביעדים, סבלנות והתמדה.

2008 - 2013
׳פרטנר תקשורת׳ - חברת סלולר ותקשורת

רפרנטית אדמיניסטרציה ותיאום

אחראית על הנושאים האדמיניסטרטיביים של אגף פתרונות תקשורת לעסקים

משרה הנכללת תחת אגף פתרונות תקשורת לעסקים שעוסק בבקרת חוזים, הקמה מערכתית של לקוחות חדשים, הקמת שירותים, עדכון דוחות, הקמת תקשורת קווית ושליחויות, תיאום טלפוני עם גורמים שונים בחברה ומחוצה לה.

העבודה דרשה ממני יכולת ניהול עצמית, עמידה בלחצים, עמידה בלוחות זמנים כלפי לקוחות וגורמים בחברה, משמעת, למידה עצמית ועבודת צוו

 נציגת תמיכת מכירות

נציגת תמיכת מכירות במחלקה העסקית

טיפול בהזמנות והחזרות מבית הלקוח באינטראקציה עם חברת שליחויות חיצונית, שדרוגים, הקמת מנויים חדשים, מתן מענה טלפוני לנציגי החברה.

התפקיד דרש ממני ליטול יוזמה, עמידה בלוחות זמנים, עמידה בלחצים ועבודת צוות.

השכלה

2019-2021- תואר ראשון במסלול הדו-חוגי חברה, התנהגות ומשאבי אנוש באקדמית רמת-גן

2000-2006-  השכלה תיכונית בגרות מלאה. מגמות: פסיכולוגיהסוציולוגיה ואמנות.

הכשרות וקורסים:

2022- קורס מגייסים טכנולוגיים- 360- abra Tecnologies

תפקיד:

מגייס טכנולוגי

קורס:

Technology Recruiters

איזור מגורים:

מרכז

צרו קשר

 הורדה לקובץ PDF