ניסיון רב בניהול שיווק, אסטרטגיה ותוכניות עבודה, התמחות במדיה דיגיטלית ופרסום, מערכות דיוור, מצגות וידע ב HTML ניהול פרויקטים מורכבים תוך עמידה בלוחות זמנים, השגת מטרות וניהול תקציב.
ידע נרחב במגוון המדיות השונות, ניהול ואופטימיזציה של קמפיינים דיגיטליים להשגת יעדים, יכולות אנליטיות ואסטרטגיות, יכולות ניהוליות גבוהות, יחסי אנוש מצוינים, עצמאית, בעלת יכולת למידה עצמית גבוהה, שחקנית נשמה.
ניהול מדיה חברתית וכתיבת תוכניות שיווק
2013: קורס מעשי בניהול רשתות חברתיות, ביה"ס לניו מדיה
2004-2007: MBA מנהל עסקים, התמחות בפרסום ושיווק, המסלול האקדמי -המכללה למנהל
1999-2002: B.A בתקשורת וניהול, המסלול האקדמי -המכללה למנהל