את הקריירה שלי בתחום השירות והמכירות התחלתי בעצם בארה"ב כעובד בדוכן בקניון, מה שכן לא ייעדו לי מוצרים נפוצים כגון כריות חימום או ים המלח אלא דיבוריות אלחוטיות לרכב -מוצר טכנולוגי נחשב לפורץ דרך וזול יחסית.
כאשר חזרתי ארצה, ניצלתי את קשרי מול בכיר בחברת סלקום, והתקבלתי להיות מנהל לקוחות SOHO. לקוחות אלה היו יקרים עבור החברה בשל ההכנסה הגבוהה הממוצעת למנוי.
לאחר שנתיים וחצי בתפקיד, הציעו לי לעבור לניהול לקוחות תאגידים בחברה מול חברות ענק מהמובילות במשק הישראלי כגון חברות ביטחוניות, ציבוריות ומסחריות.
לאחר 3 שנים לערך עברתי לתפקיד ניהול לקוחות אצל אחד הלקוחות שלי לאור הקשר הטוב שיצרתי עם סמנכ"ל הכספים שתיפקד גם כמשנה למנכ"ל שם ניהלתי לקוחות מונציפליים עיריות וועדות לתכנון ובניה המוצרים תוכנה גיאוגרפית ואלפא נומרית אשר נוהלו בו כל נתוני המידע ברשות.
לאחר כ 5 שנים התקבלתי לחברת תכנת BI לאור הכרותי עם הצרכים של הלקוחות וניתוח הנתונים הנדרש להם בחברה זו המשכתי לנהל לקוחות תאגידיים חברות ממשלתיות וחברות מסחריות
כעבור כשנתיים וחצי קיבלתי הצעה מסמנכל מגזר עסקי (ניהל אותי בתקופה הקודמת) לחזור לנהל תיקי MEGA בסלקום נטוויזין
בעת תקופת הקורונה עשיתי שינוי במסלול הקריירה ובחרתי בנדל"ן למגורים, מכירת דירות חדשות ויד 2 וכן ביצוע תהליך יזמות בתחום ההתחדשות העירונית
יישומי מחשב: תוכנות Office, CRM למיניהן, Billing,BI ERP