הקמה וניהול מחלקת מכירות והדרכה: גיוס והשכרת צוותי מכירה, ליווי והדרכה בפגישות מול משקיעים, תוכן שיווקי, בניית תהליכי מכירה ונהלים, בניית יעדים חודשיים, שבועיים ואישיים.
הקמה וניהול מחלקת טלמרקטינג: בניית תהליכי עבודה, גיוס עובדים והכשרתם, עבודה מול מערכת CRM.
שימור לקוחות לאחר רכישה: שליחת ניוזלטר עם תוכן מקצועי/ שיווקי אחת לחודש, אירגון אירוע משקיעים אחת לשנה, יצירת קשר טלפוני ושליחת עדכונים שוטפים ומענה לבעיות שעולות במידת הצורך.
פגישת מכירה: העברת מידע, התאמת השקעה לאופי המשקיע והצגת חומרים, ליווי עד תהליך הרכישה.