ניהול התחום כיחידת עסק עצמאית, אחריות על ה- L&P וניהול מותגים מקומיים ובינ"ל.
ניהול צוות מנהלי מותגים, גיבוש התכנית האסטרטגית והשיווקית לתחום, אחריות וניהול שוטף של הממשקים השונים בתוך הארגון ומחוצה לו לקידום העסק והמותגים, בניית התכנית השיווקית ויישומה בשטח לביסוס המותגים בשוק תחרותי, הובלת צוות חדשנות ופיתוח מוצרים חדשים, גיבוש ויישום של מהלכי פרימיומיזציה בקטגוריה, ניהול משברים והתמודדות מול PL, ניהול התקשורת השיווקית כולל התמחות בדיגיטל.
הישגים עיקריים –הגדלת נתח שוק חוגלה קימברלי באמצעות הבאת חדשנות לקטגוריה, השקה מחודשת של מולט לב אדום, לילי- הגליל הכפול, לילי – מהדורות מיוחדות , קלינקס – מעבר לייצור מקומי ועוד.