לעזור לאנשים ארגונים ועסקים לנוע לעבר הכיוון המדויק עבורם בצורה הטובה ביותר עבורם ועבור סביבתם
אני לילך, מומחית שיווק, מנטורית ומאמנת עסקית.
אני מגיעה מרקע עשיר ומגוון בתחום השיווק מארגונים גדולים ובינהם: גיתם/BBDO, טמפו תעשיות בירה, היינקן, חוגלה קימברלי וגם הקמת עמותה בתחום האמנות.
כיום אני עצמאית, בעלת העסק L.B.D המתמחה בניהול פרויקטים שיווקיים לארגונים וחברות
ומסייעת גם ליזמים להקים את העסק החדש שלהם, מעניקה שירותי מנטורינג ואימון אישי למנהלים ולנשים למציאת האושר המקצועי שלהן
בנוסף, יועצת מטעם מעו"ף ומתנדבת ביוזמות עתיד.
חלק עיקרי מצוות הקמת המרכז "בסיס לאמנות ותרבות" בהרצליה, גיבוש האסטרטגיה השיווקית להחדרת המותג, השפה התקשורתית, הקמת האתר, ניהול התוכן והתשתית הדיגיטלית למותג , CRM, איסוף הדאטא וגיוס סטודנטים לבית הספר, ניהול והפעלת מערכת הדיוור, הקמה של ערוצי המדיה החברתית וניהולם השוטף, עבודה מול משרד יח"צ, ניהול קמפיין מדיה חברתית ופרסום ממומן שיווק פעיליות המרכז וברובם הגלריה אירועי התרבות, בית הקפה.יצירת שיתופי פעולה עם מרכזי תרבות ועמותות, ייזום, הובלה והפקת פרויקטים ואירועים כמו בסיס גיקון ארט בשיתוף קשת ועוד.
התמחות עיקרית בחברות יזמיות, גיבוש האסטרטגיה, בניית התכנית העסקית והשיווקית, ניהול מערך תקשורת שיווקית לעסקים פעילים, תמיכה בהקמת מערך השיווק וליווי ותמיכה בפעילות השוטפת לטווח הארוך.
ניהול ואחריות על הפעילות השיווקית והאסטרטגית של התחום (כ- 150 מ' $) הכולל את המותגים: האגיס וטיטולים. ניהול צוות מנהלי מותגים, אחריות על גיבוש האסטרטגיה ויישומה בשוק תחרותי ומרובה מותגים.
הישגים עיקריים – הגדלת נתח שוק האגיס בקטגורית ניו בורן.
ניהול התחום כיחידת עסק עצמאית, אחריות על ה- L&P וניהול מותגים מקומיים ובינ"ל.
ניהול צוות מנהלי מותגים, גיבוש התכנית האסטרטגית והשיווקית לתחום, אחריות וניהול שוטף של הממשקים השונים בתוך הארגון ומחוצה לו לקידום העסק והמותגים, בניית התכנית השיווקית ויישומה בשטח לביסוס המותגים בשוק תחרותי, הובלת צוות חדשנות ופיתוח מוצרים חדשים, גיבוש ויישום של מהלכי פרימיומיזציה בקטגוריה, ניהול משברים והתמודדות מול PL, ניהול התקשורת השיווקית כולל התמחות בדיגיטל.
הישגים עיקריים –הגדלת נתח שוק חוגלה קימברלי באמצעות הבאת חדשנות לקטגוריה, השקה מחודשת של מולט לב אדום, לילי- הגליל הכפול, לילי – מהדורות מיוחדות , קלינקס – מעבר לייצור מקומי ועוד.
אחריות מלאה על גיבוש התכניות השיווקית להחדרת הקטגוריות החדשות והמותגים לשוק המקומי , ניהול שוטף של הקשר וההתנהלות מול היינקן העולמית ובקרדי , התמחות עיקרית בשוק הקר ובחיי הלילה , גיבוש אסטרטגיות החדרה יצירתיות להשגת בולטות וייחודיות בשוק ייחודי תוך שימוש בכלים חדשניים ומקוריים.
הישגים עיקריים – החדרה מוצלחת של בירה מרפיס לשוק הישראלי מול המותג המוכר והשולט גיניס.
החדרה וחינוך שוק לקטגוריה חדשה – RTD, ובראשם בקרדי בריזר
בין הלקוחות : שופרסל, תנובה ועוד.
2020: לימודי אימון – מכון אדלר
1997-99 MBA, מנהל עסקים, המכללה האקדמית קרית אונו
1992-95 BA מנהל עסקים, המכללה למנהל, ת"א.
קורסים נבחרים: ניהול מדיה חברתית, אימון עסקי – wonderful, מו"מ עסקי – תפנית, ניהול פיננסי, ניהול התקשורת השיווקית – היינקן העולמית, שיווק גלובלי – קימברלי קלארק ועוד.