להיות חלק מארגון שמכיר ביכולות ובחוזקות שלי ומאפשר לי לתת מעצמי, להשפיע על תהליכים ועל אנשים. לחוש תחושת סיפוק מעצם העשייה ולהתרגש כל יום מחדש מהאתגרים וההצלחות
מאז שאני זוכרת את עצמי, תמיד מצאתי סיפוק אדיר מעבודה עם אנשים. כפעילה בתנועת נוער, יזמית צעירה ופעילה חברתית.
לעבודה עם אנשים הייתה משמעות גדולה כשבחרתי מקומות עבודה. תמיד חיפשתי מקום שבו אוכל להשפיע, להוביל ולהצעיד קדימה.
כבת לאמא גננת ונכדה לסבתא שהייתה מורה מיתולוגית, הדרך למערכת החינוך הייתה סלולה בפניי. במהלך לימודי התואר הראשון כיהנתי כמנהלת קהילה ביישוב קהילתי. בתפקיד זה התמקצעתי בבניית תקציב וניהולו, בהובלת תהליכים, בניית מערכי שיתופי פעולה עם גורמים שונים, חיזוק תחושת הלכידות הקהילתית וגאוות היחידה.
בהמשך קיבלתי לידיי תפקיד ניהול של כל מערך משאבי האנוש במרכז רפואי. ולאורך כמעט חמש שנים, צברתי ניסיון בהובלת תהליכי גיוס ושימור עובדים ועובדות החל משלב הפרסום, דרך סינון קורות החיים, ביצוע ראיונות, סגירת הסכמי העסקה, שימור עובדים קיימים, פיתוח מקצועי וטיפול בתהליכי עזיבה.
עם סיום לימודי ההוראה בהצלחה רבה, בחרתי להיכנס למערכת החינוך ולעבוד כמחנכת כיתה. גם בתפקידי זה הובלתי תהליכים משמעותיים לילדים והוריהם ונדרשתי ליכולות בינאישיות וחשיבה יצירתית. בשל הישגיי האקדמיים, התקבלתי לתואר שני מחקרי בייעוץ חינוכי באוניברסיטה העברית. במהלך הלימודים המשכתי לפתח את ארגז הכלים המקצועיים שלי: ביצוע ראיונות עומק, פיתוח אומנות ההקשבה וההבנה מה מניע אנשים לפעולה.
במקביל לעבודה במערכת החינוך פיתחתי תחביב לעסק מצליח. הקמתי חנות אינטרנטית לייבוא חומרי אומנות הסקראפ ובניתי קהילת יוצרות סביב החנות. רכשתי ניסיון ויידע ברכש, פרסום, רשתות חברתיות, שיווק והובלת צוות עיצוב לחנות.
פסק הזמן שלקחתי ממערכת החינוך על מנת לסיים את כתיבת התזה, גרמה לי להסתכל במאקרו על הדרך המקצועית שבחרתי לעצמי ולבחון מחדש את המסלול המקצועי. הרגשתי שאין לי את אותו הפאשן שהיה לי כמנהלת משאבי אנוש ואני חסרה את אותה תחושת סיפוק שהייתי מתעוררת איתה בכל בוקר. התבשלתי עם המחשבות והחלטתי לבצע פניית פרסה ולחזור לתחומי הגיוס ומשאבי האנוש כאשר אני מצוידת בכל הכישורים והניסיון אשר צברתי בדרך.
לאחרונה סיימתי קורס גיוס טכנולוגי אשר פתח לי דלת לעולם הטכנולוגי ולשפתו הייחודית.
מרגש אותי לצאת לדרך חדשה-ישנה ולהיות חלק מארגון אשר אוכל להביא בו את סך הכישורים שלי, החוזקות והשאיפות לידי ביטוי ולהמשיך ללמוד ולהתפתח מקצועית ואישית.
אני מונעת מהרצון והשאיפה התמידית לחוות תחושת הצלחה ומימוש עצמי
ללימור יש יחסי אנוש מעולים, היא מתפקדת היטב תחת לחץ וריבוי משימות. מראיינת ומגייסת במקצועיות ויודעת להוביל את הצוותים בניהול אסרטיבי ואמפתי כאחד. כמנהלת כל מערך משאבי האנוש במרכז הרפואי, ידעתי שאוכל לסמוך עליה שתטפל בכל הנושאים מקצה לקצה- מגיוס, חתימה על הסכמי עבודה, שימור עובדים והליכי פיטורין בצורה מיטבית ומקצועית. (ד"ר שמעון יזרסקי, רופא ראשי מרכז רפואי "חיוך שווה הכל")
ללימור יש חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא ויכולת לפתור בעיות בנינוחות יצירתיות כשרון וקסם רב. לימור תרמה רבות גם לתחושה הטובה ולגיבוש של צוות העובדים ברימונים ומקסמה את התושבים והעובדים שעבדו תחתיה . לכל מקום שאליו לימור תגיע היא תהפוך לנכס. היא לא תפסיק לפעול ולקדם לשפר ולעזור והכל בנעימות וביחסי אנוש נפלאים עם כולם. (רן טאוב- מזכיר הישוב בית חורון)
זכיתי ללמוד אצל פרופ' משה טטר, מנהל ביה"ס לחינוך באוניברסיטה העברית, אשר ליווה אותי בתהליך כתיבת התזה. אני שואבת ממנו השראה מהמקצועיות הבלתי מתפשרת שלו ומיכולת הניתוח הפנומנלית שלו. אחד הדברים המשמעותיים שלמדתי ממנו הייתה אומנות ההקשבה ובחירת השאלות בראיון. מצד אחד לברר דברים לעומקם ומן הצד האחר לשמור על המרואיין שירגיש בטוח ובמיוחד להקשיב למה שלא נאמר.
אני מכהנת כיו"ר הנהגת הורים וחברה בהנהגת ההורים הארצית. במהלך התנדבותי בהנהגת ההורים הצלחתי להוביל את ההנהגה למקום של שיתוף פעולה ובניית אמון עם בית הספר והרשות המקומית. דבר אשר הוכיח את עצמו וקידם את בית הספר פלאים למען ילדנו.
'אברא', כפר סבא, 2022
קורס גיוס טכנולוגי המתמקד בנושאים: הגדרה ואפיון משרה טכנולוגית, מיתוג מעסיק, פרסום, סורסינג, ראיונות מקצועיים, מערכות ATS, ניהול משא ומתן, סגירת משרה ועוד.
האוניברסיטה העברית, ירושלים, 2019
תואר שני בייעוץ חינוכי הכולל תזה בנושא הורות לילדים אלרגיים למזון, בשלב פרסום מאמר.
סיימתי בהצטיינות.
מכללת דוד ילין, ירושלים, 2016
תואר ראשון בחינוך ותעודת הוראה עם התמחות באמנות, למידה חווייתית והוראת מבוגרים.
סיימתי בהצטיינות.