תמונה מורן יונה 2 - מורן יונה

מורן יונה

מורן יונה

מנהלת משאבי אנוש

מורן יונה
| מנהלת משאבי אנוש
התמחויות
  • ניהול רווחת עובדים- גיבושים ואירועי רווחה
  • אחריות על השתלמויות עובדים
  • ניהול ופיקוח על פרויקטים
  • ניהול שיווק ויח"צ
  • ניהול ישיבות דירקטוריון
  • כתיבת פרוטוקולים סיכומים מפורטים
  • ניהול לשכת מנכ"ל באופן שאפשר לי להיות שותפה
ערכים
  • כוח רצון הוא המנוע לעשייה חדשה, למידה והתפתחות אישית
  • יחסי אנוש מבורכי הקשבה, עזרה ושירותיות הם המפתח להצלחה
  • דיסקרטיות, נאמנות ואמינות כבסיס לבניית מערכות יחסים יציבות

סיפור הקריירה שלי

עוד מימיי כנערה צעירה אהבתי אירועים ועד היום אני אוהבת את עולם הרווחה, מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד רציתי להיות מנהלת משאבי אנוש.

הנחישות שבי היא הכוח שמניע אותי להתקדם והיא זו המאפשרת לי להגשים חלומות חדשים, במהלך עבודתי בשטראוס ומי רעננה נחשפתי לעולם משאבי אנוש והתאהבתי בו.

הצלחתי להגיע להישגים מרשמים שהובילו אותי להחלטה להתמקצע וללמוד את התחום באופן מקצועי.

המוטו שלי תמיד היה אין דבר העומד בפני הרצון, גם בעולם העסקי תמיד ניסיתי להגשים את עצמי בנקודה מסוימת הבנתי שהגעתי למיצוי והגיע הזמן להתקדם.

אני מאמינה גדולה במטרות בחיים.

ניסיון תעסוקתי

7/2022 - היום
מנהלת פרויקטים ותערוכות באקספו תל אביב
  • מפיקה תערוכות, אירועים, כנסים, בכל תחום עניין – מתערוכות הייטק ועד פסטיגל
  • קשר רציף ועבודה עם חברות הפקה ספקים ומציגים
2018 - 07/2022
מנהלת לשכה, מזכירת דירקטוריון ואחראית על משאבי אנוש, מי רעננה בע"מ תאגיד מים וביוב
  • יצירת חוויית עובד מקליטה ועד פרישה באמצעות יצירת שפה ארגונית התואמת את ערכי הארגון, ארגון אירועים ופעילויות ליצירת חיבור וגיבוש בין ממשקים שונים בארגון, מפגש עם העובד בצמתים חשובים בחייו באמצעות יצירת תקשורת חיובית, תומכת, מגבשת ומעצימה
  • יצירת מערך תומך למנהלים ועובדים כאחד, תוך התעדכנות שוטפת בדיני עבודה,עמידה בדרישות החוק וברגולציות פנים ארגוניות מתוקף נהלים, הסכמים קיבוציים, ממשק עבודה ועוד
  • בעלת רקע, ידע ונסיון נרחב בתחומי HR ורווחה, לרבות בניית תכנית עבודה שנתית המתכתבת עם ערכי ויעדי הארגון ובניית תקציב תואם, על כל המשתמע מכך
  • בעלת ידע וניסיון נרחב בבניית אסטרטגיות ,HR הטמעתן ויישומן בפועל להשגת יעדי הארגון, תוך העשרת ארגז הכלים של המנהלים והעובדים כאחד וחתירה למציאת פתרונות יעילים
  • ניהול הפרט, על כל המשתמע מכך- החל מראשון העובדים ועד אחרוניהם, בין אם במסגרת תקשורת בינאישית, מקצועית ומתוך מטרה לסייע ולתמוך ובין אם במסגרת ניהול צוותי HR והובלתם להצלחה תוך השגת יעדי הארגון
  • אחראית על ניהול ועדות הדירקטוריון וכתיבת פרוטוקולים
  • אחראית על תחום רווחת העובדים, ניהול אירועים וכנסים
  • ניהול תחום האיזו
  • רכזת נגישות
  • אחראית על קידום פרויקטים
  • אחראית על תחום הדוברות ואתר האינטרנט של החברה
2010 - 2018
מנהלת רווחה בחטיבת המכירות, שטראוס גרופ בע"מ, חברת מזון
  • תקשור אירועי החטיבה, ארגון נופשים של החטיבה ואחריות על השקות
  • ניהול קשרי לקוחות ניהול סקרים וניתוחם
  • פיקוח וניהול תקציב המחלקה
  • ניהול הזמנות רכש ומו"מ מול ספקים
  • הפקת דוחות וניתוח נתונים
2003 - 2010
קניינית רכש ולוגיסטיקה, ECI טלקום בע"מ, חברת תקשורת
  • קידום רכש, ניהול קשרי ספקים, מפיצים, ולקוחות בארץ ובחו"ל
  • רכש רכיבים אלקטרונים ומכניים – איתור והתקשרות מול ספקים
  • ניהול משרד מנהל מעבדה
מה מניע אותי?
המטרה שמחכה לי בסוף הדרך
מה אומרים עליי?
חרוצה, טובת לב, אוזן קשבת, שגר ושכח, דיסקרטית, לויאלית, אכפתית, אמינה, אכפתית, אחת ויחידה.

השכלה

השכלה

  • 2020 – 2022: B.A בניהול משאבי אנוש, אוניברסיטת בר אילן
  • 2000-1998: השכלה תיכונית – בגרות מלאה בעיצוב גרפי, אורט בראודה-כרמיאל. סיימתי בהצטיינות

 

קורסים והסמכות

  • קניינית רכש, אורט בראודה – כרמיאל – 2003

 

סביבת עבודה ותוכנות

ERP, CRM, Office, SAP, פריוריטי

שרות צבאי

פרסומים

אני בטלויזיה

כתבו עליי

תיק עבודות

פרסומים שלי

צרו קשר
 הורדה לקובץ PDF