השנה הזו היא שנת מלחמה
השנה הזו היא השנה הנוראית ביותר העצובה והכואבת והכי לא שפויה בעולם.
מי היה מאמין שמתוך הבור שנפלתי אליו אוולד מחדש?
השנה הזו היא השנה שבה קפצתי והקפצתי את עצמי מעבר לדמיון הכי דמיוני שלי.
מה למדתי?
בעיקר שכאב תמיד יימצא ליד השמחה
אולי זה מתכון החיים?
אין רע בלי טוב
אין שמחה בלי כאב
אין כשלון בלי הצלחה
אין לגדול בלי ליפול
השנה הזו לא תישכח לעולם
ומה יותר ברור וטבעי לסכם אותה במוצר הכי הכי שלי Useeme

השנה, מעבר לעשייה המקצועית שלי ולהתפתחות האישית שלי, לא יכולתי להשאר אדישה למה שעובר על העם והמדינה שלנו.
רציתי לתרום, רציתי ליצוק משמעות, רציתי לתת במה, ופתחתי את ביתי לסדרת הרצאות בשם "צו השעה" – הרצאות ברוח התקופה, שכולן בהתנדבות וההכנסות הועברו כתרומה לנפגעי המלחמה
