צילום מסך 2022-05-24 134430

רקפת יעקבי

רקפת יעקבי

OCIO, Office of the CIO - מנהלת מחלקת תקציב תכנון ואינטגרציה

לקדם את המחר: עוד היום, כל היום ועם כולם

רקפת יעקבי
| OCIO, Office of the CIO - מנהלת מחלקת תקציב תכנון ואינטגרציה
לקדם את המחר: עוד היום, כל היום ועם כולם
התמחויות
  • ניהול IT
  • הובלה וקידום חיבור של פתרונות טכנולוגיים לצרכים עסקיים
  • תכנון
  • אינטגרציה
  • ניהול אנשים
  • לאתר ולחבר אנשים
  • רכש
  • תקציב
  • פרויקטים ותהליכים
  • לחבר את העסקי עם הטכנולוגיה
חזון

לסייע לקידום מהיר של תהליכים עסקיים, ברמת שירות ואיכות גבוהה, עם אנשים מוכשרים, נעימים ומרוצים

ערכים
  • מקצוענות
  • שיטתיות
  • אנושיות
  • נמרצות

הגעתי למשרת סטודנט בחברת הייטק בצמיחה, עם הגדרת תפקיד ברורה ש-"אין הגדרה. מה שצריך עושים". עם רצון ללמוד ומוכנות לכל משימה. התחיל בעריכת מסמכי בדיקות, התקדם לכתיבתם, וגם לבדוק לפיהם. אח"כ גם לכתוב קצת אפיונים. לנהל את הכותבים, לנהל את הפרויקט. למדתי הכל, מכולם.

עם השנים חזרנו למרכז, ואחרי כמה שנים של נסיעה לדרום, כשהעבודה תפסה נפח מסביב לשעון, במקביל להרחבת המשפחה, בקשתי לעצמי work life ballance. משרה שפויה, שתאפשר לי זמן משפחה.

הגעתי ללאומית לראיון.

הצגתי כי אני אמא, ואת יכולתי וניסיוני, שכלל הכרות טובה עם קופת חולים כללית ובתי חולים, לרבות שיבא.

כמו כן ציינתי שאני מגיעה לשנתיים שלוש, לאזן את המשפחה והקריירה, וחוזרת לאנדרלין של הייטק.

הבטיחו לי שבלאומית העבודה מעניינת והאנשים נחמדים.

התחלתי, למדתי, התפתחתי. מגוון תחומי אחריות, מעורבות והובלה של פרויקטים ושילוב מנהלים ועובדים מוכשרים.

מאז, כל יום מחדש, אגף מערכות מידע בלאומית מספק ענין וגיוון, והאנשים, כולל כל הגיוסים החדשים, עדיין נחמדים!

ניסיון תעסוקתי

2005 - היום
לאומית שירותי בריאות, אגף מערכות מידע. מנהלת מחלקת תקציב, תכנון ואינטגרציה.

המחלקה מונה כ- 55 עובדים קבועים בניהול ישיר ועקיף, בהיררכיה של תחום/צוות. במהלך
פרויקט גדול המחלקה מתרחבת ומנהלת משאבים נוספים. המחלקה אחראית על הפונקציות
הבאות:

  • ניהול פרויקטים טכנולוגיים: פרויקטי פיתוח תשתיות או הטמעת מוצרים
  • ניהול ובקרת תקציב (תקציב של כ 100 מש"ח בשנה, פיתוח ושוטף), לרבות רכש
  • תוכניות עבודה ומתן שירותי PMO
  • תמיכה קו 1 (Helpdesk) לכלל משתמשי הארגון
  • שירותי הדרכה לכלל הארגון
  • ניהול הרשאות הגישה הארגוניות
  •  HR
  • אחריות מלאה על ממשקי העבודה של כל הגופים בקופה עם אגף מערכות מידע
  • הכנת עבודות מטה לקידום תוכניות או שותפות לעבודות מטה ארגוניות תוך הבאת הבטי
    מערכות המידע
  • ניהול ממשקי עבודה עם הגופים השונים בקופה(לקוחות פנימיים) וריכוז תהליכי העבודה
    מקצה לקצה (BRM) ריכוז דרישות מטה, תיעדוף, אינטגרציה קופתית ותוך אגפית לרבות קביעת מתודולוגיית עבודה וכלים לניהול דרישות, אופן הגשת דרישות מלקוחות וממשקי העבודה ו- SLA לבקשות שירות
  • ניהול תוכניות העבודה האגפיות. שותפות מלאה (ברמת הנהלת קופה) לקביעת העדיפויות
    הארגוניות ותוכנית העבודה הקופתית
  • הגדרת מדדי התקדמות, ניהול סטטוס עם הלקוחות הפנימיים תוך תיעדוף מתמשך
    ושקיפות בפעילות הנעשית באגף מערכות מידע
  • ניהול סיכונים ברמת תוכנית העבודה והתקציב ופנימית ברמת הפרויקטים הארגוניים
  • ניהול תקציב מערכות מידע, (לרבות הסכמי ספקים ובקרות) ותקציב פיתוח תלוי כ"א
    ופרויקטים שנתיים
  • אחריות על רכש אגפי, אישור הזמנות, בקרת הוצאה ועד בקרת חשבוניות
  • ניהול וכתיבת מכרזים ארגוניים וריכוז וניהול ועדת מכרזים אגפית
  • אחריות על ניהול פרויקטים ארגוניים בתקציבים משמעותיים לאורך כל שלבי הפרויקט –
    החל מיזום הרעיון, כתיבת מכרז, הכרות עם ספקים פוטנציאלים בשוק ה IT, בחירת
    מנהלים, תכנון בקרה וקידום ל delivery מוצלח- פרויקט SAP, דיגיטציה, טלמדיסין
  • כתיבת נהלים שמשקפים את שיטת העבודה המסודרת: ניהול פרויקטים, מחזור חיי
    דרישה, ניהול, גיוס ועוד
  • ניהול מוקד תמיכה ושירות- תהליכי ניהול ידע, ניתוח ומניעת פניות, הטמעת מערכות
    מידע
  • אחריות למשאבי אנוש, גיוסים ורווחה
1999-2004
בית התוכנה dbMotion . ניהול לקוח, ניהול פרויקט, ר"צ ניתוח מערכות
  • עבודה ב Start Up, במשמעות של delivery, תקציב, מול לקוחות במגזר הציבורי
  • הגדרת דרישות, הכנת תוכניות עבודה וביצוע מעקב ובקרה תקציבית החל מתפקידים
    זוטרים של בודקת QA, מיישמת BI בפרויקט תקציב מחלקתי בבתי חולים
  • עבודה עם האגף לשעת חירום במשרד הבריאות לקידום שירותי מחשוב בחירום
  • ניתוח מערכות – מערכות תפעוליות- ממשקים לשעת חירום, חלוקת תרופות בבתי
    חולים, תקציב, BI
  • ניתוח מערכות מערכת אופק- ממשקים מקליקס, מודול הרשאות, ממשק משתמש
  • מנהלת פרויקט אופק (הרשומה הלאומית) בכללית ושיבא
  • ר"צ ניתוח מערכות ב PS
  • ניהול פעילות פרויקט "אופק" מהקמתו (רשומה רפואית לאומית – שיתוף מידע בין כלל
    בתי החולים והקופות), מתחילת דרכו בשירותי בריאות כללית ובתל השומר
1999 - 2002
אוניברסיטת בן גוריון, הפקולטה להנדסה (מחלקת תעשייה וניהול) - מתרגלת/עוזרת הוראה

4 קבוצות בסמסטר בקורס "חקר ביצועים" ובקורס "חקר עבודה"

השכלה

השכלה

  • 1997-2000: B.Sc, הנדסת תעשייה וניהול, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב.
  • 2000-2002: MBA מנהל עסקים, מגמת יזמות והיי- טק, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב.
  • 2004-2005: MBA משפטים, אוניברסיטת בר אילן.
  • 2013: לימודי גישור מטעם אוניברסיטת תל אביב, המכון ליישוב סכסוכים
  • 2020: קורס מנמ"רים, ג'ון ברייס
  • 2022 תכנון פייטון, campusIL

 

התנדבות קהילתית ומחוץ לעבודה:

  • מלווה משפחות בעמותת פעמונים – להתנהלות כלכלית נכונה
  • צופים- סיוע בהובלת טיול צופים
  • מרצה בפורומים של ניהול פרויקטים (PMI, אנשים ומחשבים)
  • מלווה סטודנטים בתוכנית לתואר ראשון בניהול מערכות מידע במכללה האקדמית
    לישראל ברמת-גן

שרות צבאי

פרסומים

אני בטלויזיה

כתבו עליי

תיק עבודות

פרסומים שלי

צרו קשר
 הורדה לקובץ PDF