כמנהלת בכירה עם התמחות ספציפית בניהול שירות לקוחות, אני מונעת מניהול שמבוסס על עבודת צוות, הנעת עובדים ודוגמא אישית.
החזון הניהולי שלי תמיד מתבסס על שידרוג יעילות בלי להקריב את האפקטיביות, עם אמונה אמיתית כשרוצים משהו ניתן להשיג כל מטרה.
מאמינה בניהול שמושתת על ערכים של אמינות, שקיפות, יושרה ואדיבות.
האני מאמין המקצועי שלי היא שילוב מנצח בין שני צירים משמעותיים שזה הלקוח והעובד.
מרגש אותי להיות חלק מחברה שאליה ארגיש שייכת ואז העשייה שלי באה לידי ביטוי במלוא עוצמתה.