תמונה USEEME - שרית לוסטיג

שרית לוסטיג

שרית לוסטיג

רכזת גיוס טכנולוגי

“It is never to late to be what you might have been”

שרית לוסטיג
| רכזת גיוס טכנולוגי
“It is never to late to be what you might have been”
התמחויות
  • מכירות כולל שירות וליווי הלקוח לאורך התהליך ולאחריו – תוך התמדה והשגת יעדים
  • תודעת שירות גבוהה ומוכוונות לקוח – זיהוי צרכי הלקוח (הבנת מי האדם אשר עומד מולי) והתאמת השירותים והתהליך בהתאם
  • יחסי אנוש מעולים –You attract more bees with honey than vinegar
  • ניהול משא ומתן – תיעדוף בין עיקר ותפל תוך השגת מטרות הארגון
  • ניהול וגיוס צוות – רתימת הצוות להשגת יעדים על ידי דוגמה אישית.
ערכים
  • אורך רוח מלווה בהקשבה
  • יכולת הנעה
  • תשוקה
  • עבודת צוות
  • תקשורת מקרבת
  • אופטימיות
  • כבוד הדדי
מה מניע אותי?

סביבת עבודה המשלבת ערכים של שיתוף פעולה, עבודת צוות והשגת יעדים.

סיפור הקריירה שלי

מאז ומתמיד ידעתי שאני אדם של אנשים.

בכל שלב בדרכי המקצועית למדתי על עצמי ש:

התשוקה שבי ומסירות מניעים אותי;

אמפתיה, הקשבה וסבלנות מנחים אותי;

האהבה לעבוד בצוות ויחסי אנוש טובים סייעו לי בהשגת יעדים;

דבקות במטרה תוך שביעות רצון הלקוח והארגון לאורך התהליך ואחריו משלבים הכול לכדי הצלחה.

לאחר שנים בהם ניהלתי מכירות החלטתי לפנות לכיוון חדש ומאתגר וכחלק מההתפתחות המקצועית שלי, סיימתי בהצלחה קורס גיוס טכנולוגי מטעם חברת "abra" עם המנחות תחיה אלונה אלתר ונועה וויסבורד.

הקורס הקנה לי ידע על מהות תפקיד המגייסת, כיצד לאפיין משרה, כיצד למתג מעסיק, פרסום משרה בצורה מעניינת ואטרקטיבית, סורסינג דרך רשתות שונות, וקיום ראיון אישי למועמד.

אני מאמינה כי בשל הידע המקצועי שצברתי לאורך השנים, בשילוב הידע וההכשרה שקיבלתי בקורס והמוטיביציה והאמונה שבי אצליח כמגייסת!

ניסיון תעסוקתי

2022
360 קורס גיוס למגייסות פנים ארגוניות – abra

הקורס כלל: תפקיד המגייסת, הגדרת תפקיד ואפיון, מיתוג מעסיק, טכניקות איתור מועמדים, ראיונות אישיים, מערכות ATS, ניהול הליך מול מועמד, משא ומתן והסכמים.

2009 - 2021
מנהלת מכירות אירועים - גן אירועים "מעלה החמישה"

ניהול מכירות של אירועים, ניהול השיווק, הקמה, גיוס וניהול צוותי אירוע בשני מתחמים שונים, תמיכה בלקוח מקצה לקצה, ניהול משא ומתן וחתימה על הסכמים.

2008 - 2009
מנהלת מכירות אירועים - בית הארחה "יד השמונה"

ניהול מכירות ושיווק של אירועים, תמיכה בלקוח מקצה לקצה, ניהול משא ומתן וחתימה על הסכמים, ניהול משרד המכירות, לרבות שירות, התקשרויות עם ספקים וחשבונות.

2007 - 2008
טבחית ראשית - קייטרינג "מזון ירושלים"

העבודה כללה ניהול ופיקוח על צוות המטבח ועל תפקודו התקין של המטבח. העבודה התבצעה אל מול ספקים ולקוחות שונים. 

2004 - 2007
טיפול בתיקי הוצאה לפועל - משרד י. ראובינוף, עו"ד

העבודה כללה ניהול של כמאות תיקי הוצאה לפועל ומעקב שוטף אחר סטאטוס התיקים, אל מול משרדי עו"ד שונים, רשויות ההוצאה לפועל ואל מול בתי המשפט השונים. 

1997 - 2003
דיילת אוויר - חברת אל על נתיבי אוויר לישראל

שירות לקוחות, עבודה מול קהל מגוון, הקפדה על סטנדרטים גבוהים של תהליכי שירות, בטיחות וביטחון.

1995 - 1997
אחראית קשרי לקוחות - סופר פארם

העבודה כללה פיקוח וניהול של כ- 7 זבנים בדגש על השגת יעדי מכירה, והטמעת ערכי שיווק. 

השכלה

השכלה

1987 – 1991: תעודת בגרות מלאה,"אוולינה דה רוטשילד", ירושלים. 

1995 – 1998: תואר ראשון בהיסטוריה ומדעי הרוח, אוניברסיטת תל אביב. 

1999 -2001: לימודים לקראת תואר ראשון במשפטים, מכללת "שערי משפט". 

2002 – 2003: תעודת מקצוע – אומנות הבישול, בית הספר "תדמור".

שרות צבאי

1991- 1993: שחרור בדרגת סגן. מפקדת כיתה, מפקדת מחלקה בבסיס טירוניות ג'וליס וקצינת ח"ן מרחבית. במסגרת תפקידי הייתי אחראית על כמאות חיילות בשלושה בסיסים שונים.

התפקיד כלל דאגה לרווחתן האישית של החיילות ולכשירותן המקצועית במסגרת תפקידיהן.

פרסומים

אני בטלויזיה

כתבו עליי

תיק עבודות

פרסומים שלי

צרו קשר
 הורדה לקובץ PDF